ה- Air Jordan 1 Low זוכה לתצלום זה ‘טיפול בחוף האחורי’ המתנפץ ‘

: זה 1985 ומייקל ג’ורדן מתכונן לעונה השנייה שלו ב- NBA על ידי משחק משחק תערוכות בטריאסטה, איטליה. בשלב מסוים, הוא כל כך מטפח ברשת שהוא מנפץ לחלוטין את הזכוכית על הלוח האחורי, ובכך, לידתו של הצבעון האחורי ‘מנופח’ האיקוני. נחשב לרבים כצבע הצבע הטוב ביותר שאינו אייר ג’ורדן 1 אי פעם, הוא אמור כעת לחסד את אייר ג’ורדן 1 נמוך בפעם הראשונה אי פעם.

כשהם מגיעים לפלטת הצבעים הכתומה המוכרת מדי, לבנה, כמו גם לוח צבעים שחור, גרסה זו היא טעינה מדויקת של אחד לאחד של המקור עם כמה הבדלים קלים במיוחד. כתום “23”; חינך את אזור הגרון, בעוד שג’אמפמן לבן פוגע בלשון ומספק פופ של ניגודיות. בנוסף, לוגו הכדורסל הכנפי ששוטב בדרך כלל סביב הקרסול נע לעבר העקב.

מבחינת חומר, ‘הלוח האחורי המנופח’ הנמוך AJ1 מעוצב מנובוק פרימיום, ואילו שמלות עור פטנטים ממתג סוווש לאורך הפאנלים הצדדיים לרוחב כמו גם מדיאלי. כמובן שכמו צמד ה- OG, איטרציה זו יושבת על גבי אמצע בינוני עם אוויר לבן נקי במיוחד לנוחות כמו שום דבר אחר שם בחוץ.

מוגדר לצמצם בקרוב מאוד, הקפד לשמור עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת חדשות הרבה יותר על האוויר ג’ורדן 1 ‘מנופח’ נמוך עם התפתחות! האם תוסיף זוג לאוסף שלך? ספר לנו, כמו גם בזמן שאתה כאן, התבונן בטווח הסניקרס המלא של נייקי!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *