עליון x אמונות דתיות אמיתיות מתחייבות לבחירה של מוצרים מבוססי ג’ינס עבור FW21

לאחר שטיישון ג’ונס סיפק לנו הצצה של שותפות אולטימטיבית של X אמונות דתיות אמיתיות בשבוע שעבר, נראה שהקישור הלא מאושר היה טוב יותר ממה שחשבנו. אולטימטיבי, כאשר הוא מתמודד עם הקולאב של השבועות האחרונים, אולטימטיבי חוזר כמו גם להפחית שותפות עם אמונות דתיות אמיתיות עבור FW21.

עם אמונות דתיות אמיתיות ילידי קליפורניה המובנות על מוצרי הג’ינס שלה, זה רק האידיאלי השותפות האולטימטיבית הנוכחית ביותר הזו מחבקת את סגנון החתימה של המותג עם בחירה של הצעות ג’ינס שעומדות בראש הקולקציה. מעילי משאיות ג’ינס תואמים כמו גם מכנסיים מופיעים בארבע וריאציות הספורטיביות בשחור, נייבי, ורוד כמו גם הצבעים הסוואתיים עם תפרים לבנים עבים המעטרים כל יצירה בניגוד.

תמונה באמצעות אולטימטיבי
במקומות אחרים בקולקציה אנו רואים ארבעה קפוצ’ונים עם רוכסן שמספקים את לוגו החתימה של דת האמיתית של בודהה בודהה עם חותם אולטימטיבי בתוך גימור שטוף כמו גם בסגנון רטרו. קטעים אלה מופיעים בגוונים שחורים, כתומים, סגולים כמו גם אפורים, הטובים ביותר לסטיילינג סתיו. סיכום הקולקציה אנו רואים את שני הכובעים התואמים 6 פאנלים (אשר אמורים להופיע במועד מאוחר יותר) כמו גם כפות אזיקים.

תמונה באמצעות אולטימטיבי
כרגיל, הקולקציה אמורה להופיע בשעה 11 בבוקר ב -30 בספטמבר, כמו גם תוצע הן באינטרנט והן בחנות. בחדשות נלוות, Catch Z’s Not’s עם המיטה האולטימטיבית של ה- X Hashnes.

תמונה באמצעות עליון

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *