קונסורציום אדידס FYW XTA מחזיר סמל נתיב של שנות ה -90

שלושת הפסים מחזירים את אייקון הנתיב העונה עם קונסורציום אדידס FYW XTA. במקור שוחרר בשנת 1996 בתור EQT XTA, התחייה האחת לאחד מחיה את כל הפרטים העיקריים שהפכו את הצללית לאגדה כל כך לאגדה ביום, כמו גם היא מתאימה היטב לתבנית הנעל של האב הבציר שכולנו רוצה לא לאהוב כמו גם לא לאהוב את האהבה.

ה- FYW XTA מצויר באותה תכנית צבע מדויקת בדיוק כמו ה- OG, ומתגאה בבניין פרימיום המשלב בז ‘כמו גם שחור יחד לאותו וינטג’. מבטאים אדומים בוהקים הופכים את השיטה שלהם לגלגלים דרך סדרת רצועות שכולן מעוטרות בסימן אדידס. לאחר מכן זה מחובר יחד עם זוג שרוכים להתאמת הנעילה העליונה.

תמונה דרך אדידס
כמובן שאתה לא יכול להחיות את ה- XTA בלי המדרס הבינוני הדמוי לטירון, זה מה שהפך את הנעל לכל כך ידועה במקום הראשון. פונקציית סגנון שהמשיכה להשפיע על מותגי נעלי ספורט אחרים כמו אולפני אקנה, זה נטול סיכון לציין שמדובר באייקון אמיתי.

אין ספק כי זמין כעת ממגוון רחב של מניות, ללא ספק אין ישן, אז קבל זוג בזמן שהגודל שלך עדיין יושב! הבה נבין מה אתה מאמין על מאמן שנות ה -90 הזה, כמו גם בחדשות נלוות, אדידס אולטרה מגדילה 1.0 “משולש לבן” עושה קאמבק החודש!

תמונה דרך אדידס

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *