דרייק חושף את ה- Nocta X Nike Hot Step Air Terra “Colourway”

אתה יכול להאמין שצוות דריזי די מרוצה עכשיו, כאשר אלבום האולפן השישי של דרייק “Boy Fableastiast Boy” בסופו של דבר. עם זאת ישנן הצעות נחשקות יותר מהראפר הקנדי הנודע שעדיין לא יקבל תאריך שחרור רשמי. נראה לראשונה בסרטון המוזיקה של “צחוק עכשיו בוכה” של דרייק הוא The Nocta X Nike Hot Step Stee Air Terra Silhouette, עם תוכנית צבע “כרום לבן” אז נענה על ידי איטרציה של “נחש נחש”. בנוסף לשניים אלה, אמן ה- CLB חשף זה עתה איטרציה חדשה של שני גוונים דרך אינסטגרם.

אמנם תאריך הירידה של הדגם עדיין לא ידוע, אך מה שאנחנו מבינים עד כה על ה- Hot Step Air Terra מ- Nike כמו גם בתווית Nocta של דרייק הוא שהיא כוללת בסיס עור פרימיום מצולע.

תמונה דרך ChampagnePapi
Int’l Shipping

ראה עוד

בניגוד לשתי הווריאציות הראשונות שהראו פריסה לבנה שולטת, ההרכב השלישי הזה “צהוב שחור” בוחר לשילוב מושחר, בניגוד למוניט צהוב כמו גם 3M אלמנטים רפלקטיביים לפופ של ניגודיות. לוגו מיני סוווש על העקב לרוחב כמו גם מדרסים ממותגים של נוקט-ממותגים מסובבים את מאמני נייקי של דרייק.

האם אתה מחפש לאבטח את Nocta X Nike Hot Step Air Terra “צהוב שחור”? וודא שאתה בודק איתנו בחזרה כאן בספק היחיד לתאריך השחרור הרשמי בנוסף לשחרורים אחרים של נייקי. בחדשות דומות, הנה המראה הטוב ביותר שלך ועם זאת על Nocta X Nike Step Step Terra של דרייק “כרום לבן”.

תמונה דרך ChampagnePapi
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך ChampagnePapi
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *