התקרב עם Parra X Nike SB Dunk Low

של 2021, כשהוא עומד בשותפות האולטרה הרצויה שלהם בשנת 2019, המאייר ההולנדי, צייר, כמו גם האנימטור פארה התאחד עם הסוווש כאשר שוב לעוד Parra X Nike SB אחד דאנק נמוך, כמו גם הסגנון הוא בונקרים לחלוטין. כשהוא מתרחק מהאסתטיקה המורכבת מעט שלו, השותפות הבאה שלו לוקחת את צללית הסקייטבורד לממדים נוספים – כמו גם אנו מביאים את המראה הראשון שלנו!

הדבר הראשון שסביר להניח שסביר להניח שתבחין בדאנק נמוך זה הוא הסטיילינג שאינו תואם שכולו פופולרי בימינו. הנעל השמאלית כוללת לוחות עור לבנים נקיים לאורך כל הדרך ואילו האידיאלי מחליף אותו עם חתימתה של פארה כחול, ורוד, כמו גם דפוסים אדומים שהוא הבחין בו. במקום אחר, שני הזוגות עובדים על גבי בסיסי זמש חומים למראה פרימיום נוסף כמו גם מרגישים כמו גם מחוברים יחד תוך שימוש ברוכי חבלים לבנים.

תמונה באמצעות ינקיקים

תמונה באמצעות ינקיקים
נייקי סוויוז’ס השחורה יורה על פני הפאנלים הצדדיים לרוחב כמו גם במדיאל, כמו גם לעגל את הכל, ניתן לראות הרבה יותר מהעבודה של הקריאייטיב ההולנדי על הלשון כמו גם על עקב, ומסיימת את הסגנון המטורף לחלוטין שאנחנו יכולים ” עם זאת לא לסייע להביט ב.

כמעט שום דבר אחר לא מובן בערך Parra X Nike SB דאנק נמוך של שנת 2021 ברגע זה, אולם הוא אמור לרדת מתישהו השנה. הבה נבין מה אתה מאמין על הכביש הצבעוני הזה, כמו גם בחדשות נלוות, ה- X Nike Dunk Low לבן-לבן נופל ב -50 צבעים עצומים!

תמונה באמצעות ינקיקים

תמונה באמצעות ינקיקים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *