הצפון פנים סגול תווית מחבקת צבעים מבריקים עבור ה- SS22

המשך אוסף FW21 בעל ההשראה שלה, התווית סגולה של הפנים הצפון חוזרת, כמו גם מוכן להציג מגוון של צבעים צבעוניים על פני מגוון של אלגנטי כמו גם מגוונים צלליות.

עוצב על ידי מנהל חדשני eiichiro homma, האביב הזה / קיץ איטרציה מלאה בעט בחזרה בגדים זורמים בחינם, כל אחד מנוקד על ידי טרי כמו גם צבע צבע מעורב. בתוך תערובת, אנו רואים מעילים כמו גם מעילים, חולצות, סורגים, gilets, hoodies, הזעות, כמו גם מכנסיים, הרבה אשר מופיעים עם עיצוב מינימליסטי.

תמונה באמצעות התווית צפונה פנים סגול
עומד בין האוסף הוא החתימה 65/35 Mountain Parka. חתיכה זו מגיעה הן סגול, כמו גם צבעים כחולים כהים, כמו גם תכונות מופע תועלתני עם ארבעה כיסים גדולים בטנה הקדמי של הבגד. במקום אחר על הבגד, אנו רואים מכסה המנוע, כמו גם סגירת כפתור פרונטלית.

תמונה באמצעות התווית צפונה פנים סגול
המשיכו, אנו רואים Ti-Dye חולצות להופיע הן אור, כמו גם גוונים כחולים כהים, סך הכל עם כיס אלגנטי, כמו גם את התווית סגול חתימה המפרט. בנוסף, עניבה צבע, כמו גם מכנסיים תואמים מתגלים בחום כמו גם גוונים לבנים.

אמנם אין תאריך אישר עבור זה הקרוב צפון פנים תווית סגול SS22 אוסף, אנחנו נשמור את העיניים מקולף במהלך תחילת השנה החדשה. בחדשות אחרות, ג’רי לורנצו מזוהה ללבוש את אדידס X הדאגה של שיתוף פעולה של אלוהים.

תמונה באמצעות התווית צפונה פנים סגול

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *