שמור על כך שהוא נרגע בחורף הזה עם Angels Falm Engels FW21

בעקבות שיתוף הפעולה הבלתי צפוי שלו עם בית האופנה היוקרתי מיסוני מוקדם יותר בקיץ, פאלם אנג’לס חוזרת ומוכנה לעלות לראשונה את קולקציית FW21 החדשה שלה. הטווח הנוכחי כולל מבחר של סגנונות לא תואמים לצד צלליות נעימות ונוחות.

עיקר הקולקציה משחק מארח למגוון סגנונות הלבשה עליונה כולל מעילי מסלול מוכרים, מעילים מטושטשים, מעילי משאיות שרפה וסווטשירטים גדולים מדי. מספר יצירות אלה מתהדרות בנעימה וטדיב כמו פירוט ללבוש הנוחות והסגנון הנוחות.

תמונה באמצעות מלאכי דקל / דייוויד סימס
במקומות אחרים בקולקציה אנו רואים אימונית חתימה של פאלם זוויות מחדש כגבינה מחויבת עם פרטים רשמיים וגדולים מדי. עדיין שלם עם פסי החתימה נושאים, היצירה הזו מדרגת קו דק בין ערב ללבוש מזדמן. לצד זה, אנו רואים את החזירה החזירה והמשובעת “Kill the Bear” החזרת המוטיב שלמה עם הלוגו הצבוע בספריי.

תמונה באמצעות מלאכי דקל / דייוויד סימס
לצד אוסף הבגדים הזה, מספר אביזרים מוצגים גם הם כדי לעמוד בדברים. שרשראות ושרשראות לוגו טריות, כובעי כפה ומשקפי ראייה כולם מופיעים עם כמה סגנונות המוצעים. חלק ממלאכי הדקל הנוכחיים FW21 זמינים כעת ב- SSENSE אז וודאו שתתתתפו במהירות ותשמרו על העיניים קלופות לשאר! בחדשות אחרות, IISE X Alpha Markets מכבדים את שורשיהם הקוריאניים עם התמוטטות ה- FW21 הזו.

תמונה באמצעות מלאכי דקל / דייוויד סימס

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *