ז’קט הגשם של Myshelter של אדידס מיוצר תמונת המטרופוליטן סייר

דרך אדידס
אדידס ממייגן העונה את מיומנותם בחוץ עם סגנון מטרופוליטן עם ז’קט הגשם החדש של Myshelter. בהשתחררות כחלק מאוסף חדש, כל אחד כמו גם כל יצירה מבוסס על מחקר מחקרי של חוקרי מטרופולינים המתגוררים בערים עם תנאי מזג אוויר מסוימים במיוחד, כולל לונדון, ניו יורק, שנחאי כמו גם טוקיו.

ה- Myshelter מצויר בפלטה צהובה אטרקטיבית כמו גם שחורה, כולל בניין אטום בתפר מלא שמרופד בקרום, ומספק ללבאים את חווית הנשימה העליונה המציעה זרימת אוויר בשפע מבלי ללכוד כל סוג של חום. ניתן להוציא מכסה המנוע המעשי כמו גם לאחור בכל פעם שתרצו, בעוד שרצועה הופכת אותה לפשוטה ביותר להביא אותו בזמן שאתה מנווט את הג’ונגל הבטון.

תמונה דרך אדידס
“עם Myshelter אנו רוצים לצייד אנשים לבלות בחוץ. לא רק בחיק הטבע, אולם בסביבות מטרופוליניות.”; דן בטים ג’נאווי, המנהל הכללי של אדידס Outdoor, “בזכות העדכניות ביותר בטכנולוגיה החיצונית, מעיל הגשם Myshelter מאפשר ליוצרים שלנו להיות חדשניים בחוץ החיים את חייהם, לא משנה מה מזג האוויר. Myshelter מעודד אותם לבדוק כמו גם שומר עליהם מאובטחים כמו גם נוחים.

ז’קט הגשם של אדידס מישלטר קלים כמו גם חזק, מסודר ב -2 בספטמבר. לאחר מכן הקולקציה תתרחב כך שתכלול יצירות שונות כמו גם אביזרים בעתיד הקרוב, לכן הקפידו לשמור על נעילתו בספק היחיד לקבלת חדשות רבות יותר ככל שהוא מתפתח!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *