הביא את בית הכדורגל עם מרטין זה הגדיל את ג’רזי X נייקי אנגליה

, כשהוא עומד במשחק של יום שבת, זה רשמי שאנגליה נמצאת בחצי גמר ה- UEFA EURO 2020 כדי להתמודד עם דנמרק! אז איזו שיטה טובה בהרבה לתמוך בצוות כמו גם במדינה מאשר עם מרטין זה הגדילה את ג’רזי ה- X Nike England!

בהשראת סיפור הלביאות האבודות, נבחרת אנגליה הנשים הלא רשמית שהמשיכה להיות מנצחת בגביע העולם במקסיקו ב -1971, ג’רזי זה כולל שפע של אנגליה מוכרת כמו גם חתימות נייקי יחד עם כמה תוספות טריות כמו גם היסטוריות.

תמונה דרך ג’וזי הול ורוקסי לי
הגופיה ההפוכה מורכבת משני צדדים עם הצד הלבייה האבוד הכולל תג במהדורה מיוחדת, לוגו של נייקי סוווש חתימה הפוכה, “הלחידות האבודות” רקומות על השרוול כמו גם חתימה גדולה “71” בחזית בגד.

תמונה דרך ג’וזי הול ורוקסי לי
בצד ההפוך, אנו רואים מה שנראה כג’רזי הנפוץ שלך באנגליה, אולם במקום זאת, היצירה הזו מצוידת בחתימות מוגברות של מרטין כמו “כל הטוב ביותר, מרטין הגדילה את גרפיקה” שהודפסה בחזית הבגד.

לצד החלקים הגדולים הללו, מכסה חתימה במצוקה של כל הלבן מופיע בקפסולה הקטנה, כמו גם שהיא מגיעה בסך הכל עם מרטין עדין מוגברת כמו גם פירוט נייקי.

תמונה דרך ג’וזי הול ורוקסי לי
אם אתם מחפשים לקצין המשטרה, עדיף שתיהנים, מכיוון שההזמנות מראש באינטרנט המוצעות עד ה -10 ביולי בחנות האינטרנט של מרטין. בחדשות אחרות, ASOS יורה לכוכבים עם האוסף השפיע על האזור הזה של ריבה.

תמונה דרך ג’וזי הול ורוקסי לי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *