ה- Nike Adapt Huarache מגיע במסגרת Colourway חדש לגמרי

אחד ההתקדמות הטכנית הגדולה ביותר בעולם הסניקרס, הנייקי מתאים את Huarache לראשונה לראשונה מוקדם יותר השנה, כמו גם לקח את המעריצים בסערה. נוצר כדי להיות אפקט נמוך להפליא, כמו גם להקל על נעלי התעמלות בהרבה עבור פחות פיזית, נעלי ספורט מבוקרות אפליקציה היא עתידנית כמו שהיא מסוגננת.

תמונה באמצעות נייקי
בהשראת נעל הריצה של טינקר האטפילד משנת 1991, נעלי הספורט נייקי זו נוצרת לחלוטין לכף הרגל בלחיצה מהירה של כפתור באפליקציה. מצויד עם סולית בינונית נוחה במיוחד שמכריעה את הנחיתה שלך כמו גם מרחיבה את הריצה שלך, הם מאמנת שבאמת מתקתקת בכל קופסה. נוֹחַ? חשבון. פשוט כמו כן? חשבון. פונקציונלי כמו גם עמיד? חשבון.

תמונה באמצעות נייקי
נייקי שוחרר בתחילה בצהוב/שחור כמו גם לבן/שחור, סחטה את הצבע הצבעוני האחד הרבה יותר לשנה עם הופעת הבכורה של הגוון הכחול/שחור החדש. הם ספורטיביים כמו גם רב -תכליתי, הם יחפשו ללא מאמץ לשודרוב שלך, כמו גם להיות חלק עיקרי מההתאמה היומיומית שלך.

מוגדר לצמצם ב- 12 בדצמבר, הגדר את האזעקות שלך לשחרור ה- Nike Adapt Hurache Blue Black מכיוון שתצטער על זה אם אתה מתגעגע אליו. השגיח על הספק היחיד כדי להיות הראשון להבין מתי הרבה יותר חדשות יורדות על זה כמו גם על שחרורים אחרים של נייקי!

תמונה באמצעות נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *