אדיסון צ’ן מקניט את הקריש X Nike Air Max 1 “Kiss of Death Cha”

זה היה רק ​​בשבוע מכיוון שראינו את ההנפקה המחודשת של אדיסון צ’ן ו- MC Clot X Nike Air Max 1 “Clot X Nike Air Max 1 “Kiss of Death” “ששוחרר בתחילה בשנת 2006 כדי לחגוג את פתיחת הבוטיק הראשון של סין המתקדמת בסין. Air Max 1s המותג משותף נפגש עם רמה משמעותית של הייפ על ידי ראשי נעלי ספורט ביום הירידה ולמרת לא לומר שלא כולם הצליחו להגן על וו. אז אם אתה חלק מכנופיית L, שים את דעתך הקלות מכיוון שמותג בגדי הרחוב הפופולרי בהונג קונג הוריד טיזר מהכחול של הקלוט החדש החדש X Nike Air Max 1 “Kiss of Death Cha” דרך האינסטגרם שלהם.

שני מעריצי הצמד הכוח בהחלט נותרו נדהמים מהדימויים העמומים של “K.O.D.” החדש חדש ” צבע צבעוני פורסם. עם זאת, תצלום מקיף על פני הרגל אחר כך עקב אחר חשבונו של אדיסון שהקניט את ה- hashtags “#clotam1kodcha” ו- “#clotchabrown”, ואז מעוגל עם צילום מקרוב בהרבה על הערוץ של קלוט לפני זמן לא רב והשאיר את קהילת הסניקרס התלהב מגורם גרסת AM1 הקרובה הזו.

לבושים עם גוונים ניטרליים של חום, המחוברים בגוונים בהירים ומעוגלים עם דיאגרמת כף רגל של דיקור למטה, השמועה על כך שמאיר אייר מקס 1 בהשראת הרפואה הסינית. יום במרץ 2021.

כשאנחנו מחכים למידע על ההשקה הרשמית מהשניים, הדרך היחידה להבטיח שאתה מסוגל להשיג זוג בתאריך השחרור שלו היא לשמור עליו נעול במיטב אתה יודע על כל המהדורות של נייקי מאמן, שיתופי פעולה, טיזרים ועוד ועוד! בחדשות קשורות, משחק נעלי הספורט והלבוש הרחוב פשוט לא יהיה מה שהוא היום בלי מצוינות אסייתית, אז הקפידו לבדוק את עשרת האייקונים האסיאתיים שעיצבו את ענף הסניקרס.

תמונה דרך קריש

תמונה דרך קריש

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *