משטחי “מסטיק שחור” של נייקי דאנק נמוך עם לבוש התגנבות

אוסף הדאנק ההולך וגדל של נייקי לא מראה שום אינדיקציה להאטה כאשר תוספות חדשות ממשיכות להופיע בהרכב השחרור. לאחר שקיבל שותפות עם אנסמבל “קיץ יקר” של וירג’יל אבלו, הצללית טיפל בגרוטאות מסוג חדש שכונו שעכשיו הגיחה בגרוטאות נמוכות של נייק דאנק “מסטיק שחור”.

הסגנון שומר על פרופיל נמוך ללבוש פשוט, אולם מנוגדים לתצורה המקורית באמצעות לוחות שכבת-על במיוחד בצורת מוזר הקבועים מעקב עד רגל. משתלבים יחד על צלחות הרגל של הצדדים הרוחביים כמו גם המדיאליים, ואילו מבטאים זמש מוזרקים במקום אחר למגע עדין של טובת הפרימיום.

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

באשר לפלטת הצבעים, הלוחות בוחרים איפור מושחר עם רמזים קלים יותר של אפור כאן כמו גם שם למגע מנוגד. סיום המראה “קיץ יקר” זה של וירג’יל אבלו זה, כמו גומי החניכיים מתחת לרגליים המספקות חוסן הרבה יותר כמו גם אחיזה מאשר הדאקים הטיפוסיים שלך.

בין אם אתה מעריץ של דאנק כבד-חומר זה או לא, הנייקי דאנק נמוך “מסטיק שחור” הוא ללא ספק אחד מהביצועים הטובים ביותר שלו עד כה. וודא שאתה מכה בפעמון ההודעות למעלה כדי להישאר בהבנת כל הנייקי הנוכחי משחרר כאן בספק היחיד. בחדשות דומות, הנה מבט ברגל על ​​”ירח הקציר” של נייקי דאנק.

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *