מה יכול היה להיות הפעולה של Bronson X Adidas Ultra Reving

תמונה דרך מופע ה- DNA
בחודש ספטמבר של השנה שעברה, האקשן ברונסון הציל את מגוון האולטרה אולטרה מגדיל מיוחד במהלך ראיון ל- GQ. בעודו שופך שלושה מסלולי צבע מתרמיל הקית שלו, הוא מסביר, “זו מתרחשת כשותפות עם אדידס שאני עושה.”; קדימה שנה אחת, כמו גם נראה כי השותפות הצפויה בחום בוטלה. אם נאמר, אנו בוחנים טוב יותר את מה שיכול היה להיות אחד הקולות הטובים ביותר ב- UB שקיימים.

תמונות באדיבות מופע ה- DNA, הפעולה Bronson X Adidas Ultra עלייה היא מובחנת ככל שהיא מקבלת. מעוצב מ- Primeknit שהועבר על ידי הקלטה שקופה סביב תיבת הבוהן, הדפס CAMO של Realtree משתלט על כל החלק העליון, בעוד שמבטאים שחורים מט הופכים את השיטה שלהם לעיניים, גביע העקב, כמו גם מגדילים אורך מלא, זה מרופד עם החלקה של גומי מסטיק למתיחה עמידה בכל שלב.

תמונה דרך מופע ה- DNA

תמונה דרך מופע ה- DNA
“אדידס”; מיתוג מחייב את הלשון בגוון כתום בהיר, כמו גם לשונית משיכה משלימה מעטרת את העקב לאסתטיקה מנוגדת שבטוח תסובב ראשים. זה משלים לחלוטין את הגוונים הכתומים של ההסוואה, וכתוצאה מכך נעל מאוזנת להפליא שהייתה אלופה אם היא באמת הייתה צריכה לראות את אור היום.

מדוע שלושת הפסים של הראפר האמריקני נפלו עם השהות בתעלומה כוללת, אולם בפרק של ריצת הגודל המלא של קומפלקס, הוא מסכן בפה הענק הגרמני בו נאמר שהם “דפקו את זה”; דיבר שהוא היה הראשון ששימש להשתמש בו Realtree על נעלי ספורט, כמו גם רומזות שאדידס לקח גם זמן רב להפחתת הקולאב שלו, וכתוצאה מכך מותגים אחרים המשתמשים בתבנית שלפניו.

תמונה דרך מופע ה- DNA

תמונה דרך מופע ה- DNA
זה נטול סיכון להניח שהפעולה Bronson X Adidas Ultra Up לעולם לא תקבל שחרור ציבורי, אולם הנה מקווה ש- Power Duo פשוט יסתדר! הבה נבין אם היית חוסם את אלה, כמו גם לוודא שאתה שומר עליו נעול אצל הסופר היחיד לחדשות האחרונות והגדולות ביותר בעולם הסניקרס!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *