שון Wotherspoon X אדידס סופרסטאר “Super Earth” מגיע בקרוב מאוד

עם ASIC כמו כן הוא ממש קרב. שיתוף פעולה שעבר שבעה חודשים בהתהוות, זה הולך לשנות לחלוטין את שוק הסניקרס בר -קיימא כפי שאנו מבינים אותו.

“השיקה בדיוק בזמן לחגיגת 50 שנה להיווסדו של הצללית הנודעת,” Super Earth “מעוצב מחומרים מבוססי צמחים של 100%. החל מהעור הסינטטי הלבן העליון לאורך כל הדרך אל מדרס הפקק, לכל אלמנט בודד יש את האינטרס של הסביבה. למעשה, אפילו השרוכים עשויים מנייר ממוחזר.

ממותג משותף המפרט חינך את הלשון כמו גם עקב, כמו גם, כמובן, אינך יכול לדבר על כוכב העל הזה מבלי להזכיר את דפוס הפרחים התפור לאורך הפאנלים הרוחביים כמו גם המדיאליים שבאמת מתעטפים מתחת למדרס הבינוני. אמנם זה עורר די סערה בין ראשי נעלי הספורט, אך הוא שומר בקנה אחד עם חתימתו של מייסד שותף של סיבוב שני.

בקרוב מאוד, Sean Wotherspoon X Adidas Superstar “Super Earth” חייב להיות אחד השיתופי פעולה הכי קדימה קדימה תוך זמן רב, אז וודאו שתשמור עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת חדשות רבות יותר עם התפתחות! האם תוסיף את אלה לאוסף האישי שלך? תודיע לנו, כמו גם בזמן שאתה ממש כאן, אתה יכול באותה מידה להציץ לעבר שון Wotherspoon x Adidas ZX 8000 “Super Earth” הקרוב!

תמונה דרך סיבוב שני הוליווד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *