קום, כמו גם זוהר עם Yeezy Slide “זוהר ירוק”

ללא צל של ספק, השקופית היא אחת של צלליות רבות של Kanye מערב עד כה. כאשר הם היו מאוד גילה כמה שנים כמה שנים הם היו די הרבה את brunt של כל בדיחה, אבל ברגע שאנשים התחילו לקבל אותם ביד, כמו גם לאף אחד לא היה מצחקק יותר. שמירה על זה אמר, עכשיו אנחנו לוקחים את התבוננו הראשון שלנו על Slide Yeezy “זוהר ירוק”!

תמונה דרך yeezy המאפיה
Int’l Shipping

ראה עוד

Unveiled נעלי ספורט מכובדים Yeezy המאפיה, “זוהר ירוק” הוא בעל מבנה מתוך בניין קצף אחד, כמו גם הוא טבול דינמי פלואורסצנטי ידידותית לסביבה. אמנם זה נראה כאילו זה משתמע זוהר בחושך זה לא ממש, אבל מה זה yeezy עושה הוא להפוך ראשים בכל מקום שאתה הולך.

למטה, תוכלו לגלות קצף midsole זה נעשה עם המתיחה מוגזמת, כך שאתה לא תהיה מחליק, כמו גם לנוע בכל מקום, כמו גם כדי לסובב את כל מה, רגליים הוא debossed בעדינות עם הלוגו אדידס, שמירה על זה להיות הסוג היחיד של מיתוג תוכלו לגלות את כל הנעל.

תמונה דרך yeezy המאפיה
Int’l Shipping

ראה עוד

צפוי להקטין מתישהו באוגוסט, אדידס Yeezy שקופיות “זוהר ירוק” לא צריך להחמיץ! בעוד היינו מעדיפים אם הם ירדו קצת מוקדם יותר עבור החודשים הקיץ sizzling, אנחנו באמת לא יכולים להתלונן. תן לנו להבין אם אתה תהיה הוספת אלה סיבוב היומיום שלך, כמו גם בזמן שאתה כאן, הנה כל restock yeezy יחיד זה יורד השנה!

תמונה דרך yeezy המאפיה
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *