ה- Yeezy משפר 350 v2 “גופרית” נופל בסוף השבוע!

עוד בשנת 2017, קניה ווסט הציגה את “הירוק הכהה” במצגת ה- Yeezy Season 4 שלו. מסלול צבע שנחשק אחרי המון סניקרס עוד באותו היום, הוא בוטל רק חודשיים לאחר מכן, בסימן הראשון אי פעם Yeezy שיפר 350 V2 כדי להיות נגנז. שלוש שנים אחר כך נראה כאילו אדידס מחזירה את ה- CREP הרצוי בסוג ה- Yeezy משפר 350 v2 “גופרית”, כמו גם ברור שהוא נופל בסוף השבוע הזה!

שֶׁקֶר

ההבדל העיקרי כאן הוא כי אתה החדיר את עיניו של כולם ב -17 ‘, ההבדל העיקרי כאן הוא שאתה החדיר את Primeknit העליון עם פס הצד החתימה שלו – פונקציית סגנון שהייתה על כל צביעה בהתחשב ב”סטטי “בדצמבר 2018. שרוכי חבלים עבים קושרים כל מה שביחד, כמו גם לקראת הגב, יש לשונית משיכה נוכחת לנוחות נוספת.

תוך כדי תנועה כלפי מטה, תגלו “שיזוף אוקספורד” בהשראת שפר בינוני, כמו גם זה מרופד במינון בריא של גומי מסטיק למתיחה לאורך זמן עם כל שלב, תוך סיום מה שעשוי להיות הרבה אדמה הטובה ביותר מאמן גוון.

תמונה באמצעות yzylab

תמונה באמצעות yzylab
על פי מספר מקורות, אדידס ייזי המיוחל משפר את 350 V2 “גופרית” תציג באדידס ארה”ב כמו גם אספקה ​​של Yeezy ב -9 במאי, עם שחרור אירופי שטרם אושר רשמית. זהו היום המדויק באותו היום בו “הסינדר” כמו גם “פשתן” נועדו להחזיר, ולכן זה נטול סיכון לקבוע שזה הולך להיות יום די קדחתני לראשי נעלי ספורט!

הבה נבין אם אתה תופס זוג, כמו גם בזמן שאתה כאן, התבונן הראשון שלך ב- Yeezy 500 “Tyrian” הגבוה!

תמונה באמצעות yzylab

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *