נייקי אייר הואראש “Scream Green” משנת 1991 עושה קאמבק

יש הרבה מהדורות נעלי ספורט שאנחנו בטוחים שכולכם פספסו במיוחד אם אתם חדשים בסצנה כמו גם באחד מהם האם יהיה נייקי אייר הורצ’ה “Scream Green” משנת 1991. לאחר שהצהירו כי עליכם להתחיל לספור את הברכות שלכם השנה מכיוון ש- Giganty בגדי ספורט מבוסס אורגון מחזיר את הצמד כמו גם הנה כל מה שאנחנו מבינים עד כה!

תחילה הוצג בשנת 1991 על ידי לא אחר מאשר טינקר האטפילד האגדי, “Scream Green” היה אחד ממסלולי צבע ה- OG של צללית Huarache Air. הכל בזכות החלק העליון בעלת ניאופרן, הנעליים בסופו של דבר היו אחת מהצללית הפופולרית מאוד של המותג סוווש, בדרך כלל אהבה על התאמתו הדומה לגרב.

תמונה באמצעות אספלטגולד
בדומה מאוד לגרסת הרטרו בשנת 2014 שאולי גם פספסתם, הבעיטות חוזרות עם כל התכונות הסטנדרטיות שכולנו מבינים כמו גם אהבה. כיסוי יפהפה של השלד העור המנופף CAGEND MIDFOOT הוא גוון לבן מצוין, המחובר ל”היפר רויאל “כמו גם בבסיס הניאופרן” SCREAM GREEN “שמובטח להיות פונה ראש מיידי בכל מקום שאתה הולך. העלאת המראה עם פופ של ניגודיות היא צבע שחור התגנבות הנופל על הסמל המעגלי המסורתי על הלשון כמו גם על היבט הגומי העקיף למחצה על העקב לאותה אסתטיקה של נייקי אייר הוארצ’ה המפורסמת כתמיד. כל זה יושב על גבי מדרסת פילון מעוצבת דחיסה שלא רק מספקת כמות נוחות מקוממת כמו גם ריפוד עם זאת, גם צדדיות קיצונית המאפשרת להשתמש בהואראצ’ים למטרות ריצה.

מוגדר לרדת בשבועות הקרובים של אפליקציית SNKRS של נייקי, כמו גם לבחור סוחרים ברחבי העולם, וודא שאתה שומר אותה נעולה באידיאל כאן אצל הספק היחיד לאפשרות הטובה ביותר שלך לקצין המשטרה את נייקי אייר הוארצ’י “SCREAM GREEN” כמו גם בזמן שאתה כאן, ה- Ultimate X Nike SB Dunk Low Spring/Summer 2021 נופל השבוע!

תמונה באמצעות אספלטגולד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *