חיל האוויר נייקי 1 “פיוטר מתכתי” ממציא מחדש קלאסיקה

חיל האוויר נייקי 1 הוא ללא ספק אחת הצלליות האגדיות ביותר בכל הזמנים. זה הוגש עוד בשנת 1982 על ידי מעצב נייקי ברוס קילגור והפך במהירות לאוהד-חיבון בין ראשי נעלי הספורט. מכיוון שאחר כך, גרסאות ושיתופי פעולה רבים השיקו, מה שמבט את הצמד כקלאסיקה פולחן גם בימינו.

גרסת “הלבנה/מטאלית” זו היא אחת הביצועים האחרונים שהושקו מהמותג Swoosh ומספקת נטייה מוגבהת על הצללית המוכרת שללא ספק תעזור לקחת את אוסף הסניקרס שלך לשלב הבא!

חיל האוויר של נייקי 1 “פיוטר לבן/מתכתי”

Int’l Shipping

קנה עכשיו

העוצמה מעוצבת מעור פרימיום לאורך כל הדרך, מציגה העליות את ציפוי הקלאסי של ה- AF1 יחד עם פרטים נצחיים אחרים כמו סמלי סוווש מכל צד ותיבת הבוהן המחוררת שכולנו מכירים ואוהבים. מתאר פיוטר מטאלי מקיף פרטים חיוניים כמו מיתוג נייקי אייר על העקבים, ומוסיף רמה נוספת לעיצוב.

מתחת לרגליים, העיצוב נשאר נאמן ל- OG עם מדרסת גומי שמנמנה שמכסה את טכנולוגיית Nike Air באורך מלא שמובטח לסבול שעות של בלאי בכל יום. כל מי שהיה בבעלותו זוג כבר יידע שהוא פשוט ארון בגדים חיוני!

חיל האוויר של נייקי 1 “פיוטר לבן/מתכתי”

Int’l Shipping

קנה עכשיו

אם אתה רוצה להתמודד עם חיל האוויר נייקי 1 “בדיל לבן/מתכתי” החדשות הטובות הן שהזוג עדיין נמצא במלאי כמעט בכל הגדלים בנייקי בריטניה! הקפד לשמור עליו נעול בצורה הטובה ביותר כאן בספק היחיד עבור כל החדשות והעדכונים האחרונים ובעוד שאתה כאן, הקפד לבדוק את שיתוף הפעולה הקרוב של Drake AF1!

חיל האוויר של נייקי 1 “פיוטר לבן/מתכתי”

Int’l Shipping

קנה עכשיו

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *