הזרקו פופ של צבע לקולקציה שלכם עם 10 נעלי ספורט דינאמיות אלה

עם סתיו עכשיו בעיצומה, מעולם לא היה זמן טוב בהרבה להזריק פופ של צבע לסיבוב הסניקרס שלכם. כן, אתה יכול לשחק את זה ללא סיכון עם זוג נעלי ספורט ‘שחור משולש’, עם זאת למה לעזאזל היית? רק מכיוון שהימים הולכים וכהים יותר כמו גם יותר נזורים, זה לא מרמז על משחק הסניקרס שלך צריך גם! תוך שמירה על זה, בחרנו ביד כמה מהנעליים הדינאמיות ביותר שתוכלו לקצין המשטרה בצורה הטובה ביותר עכשיו!

נייקי אוויר Vapormax flyknit 2.0 ‘קרם קל/רוכב כחול’

מעוצב מ- Flyknit נמתח, גוון כחול חזק תופס שטח לאורך החלק התחתון של נייקי אייר וופורמקס Flyknit 2.0 ‘קרם קל/כחול רוכב’, ועובד בשיטה שלו ככל שהתנגש עם האזור העליון-לבן. כמו כן, קיימת גם סוווש בצבע קרם, כמו גם מתחת למערכת ריפוד אוורמקס אוויר באורך מלא, ומסתובבת מהזוג הקל משקל.

אדידס מקורי NMD R1 ‘שיש ירוק’

בניגוד לכל סוג של NMD לפניו, ה- Adidas Originals NMD R1 ‘Green Marble’ כולל עליון Primeknit שמתהדר בנושא משיש ידידותי לסביבה מסודר לאורך כל הדרך. מבטאים שחורים הופכים את השיטה שלהם למערכת השרוך ​​כמו גם סביב העקב, ואילו תקעים לבנים של EVA מציעים את הסניקרס-או-אוס עם ניגודיות נחוצה. יצירת מופת מוחלטת.

נייקי אייר הרבה יותר uptempo ‘ג’ורג’טאון’

בהשראת ג’ורג’טאון הויאס, שהיו ככל הנראה אחת מתכניות הכדורסל המובילות במכללות בשנות ה -80 כמו גם ‘שנות ה -90, נייקי אייר הרבה יותר’ ג’ורג’טאון ” צבועה ב’אפור מגניב ‘כמו גם’ חיל הים ‘חיל הים’ חיל הים ‘ ו מדרס בינוני טונאלי כמו גם גומי חיצוני גומי יושבים מתחת לרגליים, כמו גם מערכת אוויר מספקת נוחות נוספת כמו גם צעד חלק יותר.

Adidas Ultra Ret

ה- Adidas Ultra Upra utra, שוחרר כחלק מחבילת ‘הצג את הפסים שלך’. מיתוג פסים שלוש טונל מספק אסתטיקה תופסת עיניים זו, כמו גם למטה, קיים עלייה באורך מלא של אמצע הביניים לנוחות בלתי מנוצחת.

נייקי זום טוס SP ‘Citron Dark’

עם חתיכה חלקית חלקה על עליון Flymesh, נייקי זום Fly SP ‘Citron’ כהה הוא כל דבר פשוט ככל שיהיה. תוך שימוש בשורה של טכנולוגיות חדשות לגמרי כמו אורך מלא, צלחת ניילון המוטמעת פחמן המוטמעת בתוך המדרס הבינוני, בנוסף לריפוד לונלון המשלב קצף רך כמו גם יציב לאיזון של ספיגת הלם, יציבות, כמו גם תגובה, אתה דרישה לזוג זה באוסף שלך בצורה הטובה ביותר עכשיו.

Adidas Originalsâ NMD R1 ‘Bred’

למרות שה- Adidas Originals NMD R1 ‘Bred’ בהחלט לא צבעוני כמו העיצובים האחרים ברשימה זו, אותו פופ דינמי של אדום הוא באמת משהו. נווד זה מצויר במסלול מסורתי, כולל נודים נושמים יחד עליונים צבועים בשחור, ואילו מבטאים אדומים הופכים את השיטה שלהם לתקעים של EVA לאסתטיקה מנוגדת להפליא.

נייקי אייר מקס 95 OG ‘אדום סולארי’

נייקי אייר מקס 95 OG ‘אדום סולארי’ הוא למעשה אש. AM95, לבוש בסעיף ‘לבן’, ‘אדום סולארי’, ‘גרניט’ כמו גם ערכת הצבעים ‘אבק’. הדגשת הנעל הם מבטאים אדומים חזקים על לולאות התחרה, לשונות, מדרסים, לוגו סוווש, כמו גם אאוטסול, כמו גם כדי לעגל את הכל, מערכת אוויר דינאמית כוללת על שטח הביניים לנוחות נוספת.

Adidas Original

חוגג 25 שנה של קו EQT הנודע, Adidas Originals EQT תומכים באמצע ‘זוהר’ מתהדר בחלק עליון פסיקיניט פסים צהוב בהיר עם קטע עין שחור כמו גם אדום. חתימתו של אדידס שלוש פסי סימנייה מופיעה דרך סרטי ניגודיות, המקשרים לעליית התחרה כמו גם מונחים מעל לוח עור אפור בהיר באזור אמצע הרגל, בנוסף לפסים שחורים מודפסים במדרסת האמצע המאוחרת.

נייקי אייר מקס 1 ‘פשוט תעשה את זה’

חלק מ”הפך את זה “של נייקי. Pack, שחוגג שלושים שנה של קו התווית הנודע, Nike Air Max 1 ‘Just Do It’ מעוצב משילוב של חומרים, כולל עור פרימיום כמו גם רשת נושמת. מבטאים כתומים חזקים מבינים את קיומם בכל החלק העליון כמו גם על בועת האוויר, ואילו “פשוט תעשה את זה” של נייקי. הסיסמה מפוצצת לאורך כל אסתטיקה מושכת עיניים.

אדידס מקוריים קונטיננטל 80 ‘ורוד ברור’

דמיון בולט לשלב הכוח של Yeezy, ה- Adidas Originals Continental 80 ‘Pink’ Clear ‘כולל סגנון קל המורכב מעליית עור ורוד פסטל כמו גם כוסות גומי. הקישוטים נשמרים כאן למינימום, עם פס סרט אדום דק כמו גם פס סרט נייבי הפועל על פני הלוח הצדדי, מעט מחורר המתווה ליד שומר הבוץ כמו גם בוהן, כמו גם מיתוג אדידס ליד השרוכים, בלשונית הלשון, כמו גם מונה עקב.

ובכן, הנה לך את זה! עשרה נעלי ספורט דינמיות שאתה דואג באוסף שלך בצורה הטובה ביותר עכשיו! לַעֲשׂוֹתאתה מסכים עם זה או שאתה מאמין שצריך להיות כמה אזכורים ראויים הרבה יותר? הבה נבין בקטע התגובות למטה, כמו גם הקפד לשמור עליו נעול אצל הספק היחיד עבור העדכונים ביותר כמו גם הגדולים ביותר בסניקרס!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *