נייקי חיל האוויר 1 “Hangul” מחווה לאלף -בית הקוריאני

עכשיו כשאולימפיאדת טוקיו 2021 הסתיימה, נייקי יוצאת מאדמת השמש העולה כמו גם עוברת לארץ רגוע בוקר להביא מאמנים מיוחדים עם קוריאה. בנוסף ל”סאול קוריאה “של נייקי דאנק” סיאול דרום קוריאה “שהצגנו בחודש מאי, כעת יש לנו מבט טוב יותר על” Hangul “של חיל האוויר נייקי שיצטרף להרכב! כמו שאנחנו נרגשים בדיוק כמוך, אז למה שלא תפסיק לרקוד לסינגל האחרון של BTS ברגע מאפיינים.

כשברוס קילגור הציג את חיל האוויר 1 בשנת 1982, הצללית צברה מייד רמת הייפ מטורפת למראה העכשווי שלה כמו גם כרית ללא תחרות – ולא אין זה מפתיע מדוע היא נשארת חיונית חיונית כמו היום.

תמונה דרך
Woganwodeyang
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך
Woganwodeyang
Int’l Shipping

ראה עוד

AF1 זה מתגאה בטקסט של Hangul בקריאתו של פרופיל נמוך-טופ כמו גם עליון מגוון מפרש שמספק מראה וינטג ‘-אסק, זה משווה “פשוט לעשות את זה” באנגלית בשיטה של רקמה עבה ברבע לוחות כמו גם קופסאות הבוהן. בעוד שהעיצוב שומר על תכונות ה- OG שלו כמו הלשונות המותג אוויר של נייקי כמו גם עקבים, מעצמת בגדי ספורט של ביברטון מדגישה את תוכנית ההנצחה דרך האובנגסאק ברצועת העקב (ספקטרום הצבעים הקוריאני המסורתי) וכן באזורים אחרים של הכדורסל של הכדורסל נעלי נייקי של Slash-Lifestyle.

טרם אושר תאריך שחרור רשמי של “Hangul” של חיל האוויר נייקי 1, אולם השמועה היא כי הם יוצעו ב -9 באוקטובר – היום בו נולד האלף -בית הקוריאני. אם אלה הם חובה עבורך, אז שמור אותו נעול ממש ממש כאן אצל הספק היחיד כדי להישאר בהבנת כל תאריכי השחרור האחרונים של נייקי. בחדשות דומות, הנה מדריך לבגדי רחוב קוריאנים כמו גם למותגים הטובים ביותר לבדוק!

תמונה דרך
Woganwodeyang
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך
Woganwodeyang
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *