התמונות הרשמיות של “המפרץ” של נייקי SB Dunk Low נחתו!

נראה כי קו הסקייטבורד המסור של נייקי נמצא על רצף מנצח שלא מראה שום אינדיקציות להאט לאחרונה, שכן רק תמונות רשמיות של “המפרץ” של נייקי SB Dunk Low נחשפו זה עתה. הצמד מהנהן לפורשה 917 “המפרץ” המסורתי, כמו גם במקור נקרא “המועדון 58”, אם כי שם זה נפל.

מעריצי דאנק ייעודיים כבר הביעו את עניין העניין שלהם בצבע החדש והטרי הזה, כמו גם לא קשה לראות מדוע, כך שאם אתה רוצה לגלות את כל הדרישה שלך להבין מתי זה נוגע לשחרור הקרוב הזה שבדק את הפרטים האחרים עוד יותר. הכי טוב כאן!

תמונה דרך נייקי

תמונה דרך נייקי
הצמד הזה צורח פרימיום מהצצה הראשונה וכולל את כל מה שתרצה בדאנק. הלוגו הסוווש המסורתי של נייקי קיים בלבן הן בצדדים הרוחביים והן המדיאליים, בעוד שמיתוג נוסף כולל פרטי נייקי SB בלשונות כמו גם תג “58” על העקבים. שרוכים שחורים כמו גם פרטים מסתכמים במראה, ובאמת הופכים את הצבעוני לקופץ!

מתחת לרגליים של סוליה בינונית לבנה מסתירה המון ריפוד בזמן שסולת חיצונית כתומה דינאמית מסובבת את הסגנון בצורה מושלמת. אם אתה רוצה לקצין המשטרה את “המפרץ” של נייקי SB Dunk Low “, החדשות הגדולות הן שהיא אמורה לשחרר בשלב מסוים בחודש מרץ דרך נייקי כמו גם קמעונאים אחרים לבחור, אז שמור על נעילתו במיטב כאן! בינתיים, הקפידו לבדוק את 10 האייקונים המזרחיים שעיצבו את ענף הסניקרס!

תמונה דרך נייקי

תמונה דרך נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *