‘הזום’ אינו דומה לשום סוג של אייר ג’ורדן 1 שראית בעבר

תמונה באמצעות solebyjc
אף על פי ש- Air Jordan 1 הוא כבר למעלה משלושים שנה, ג’ורדן ברנד ממשיך לנתק המון צבעים חדשניים, כל אחד מהם הרבה יותר מיוחד מהשלב הבא. באחד מהפרסומים הבאים שלה הם לוקחים את הצללית המפורסמת כמו גם מחדש אותה מחדש עם האיפור ‘זום’ המסורתי של נייקי, כמו גם התוצאה היא משהו שהוא די פנומנלי.

כינה בצורה נאותה את ‘הזום’, AJ1 זה עשוי להיראות כמו כל סוג של שחרור ‘שחור משולש’ משלושת העשורים האחרונים, אולם הוא באמת מצופה בחומר רפלקטיבי לחלוטין המספק את אסתטיקה דמוית שמן חלקה שבוודאי לסובב ראשים. טבל בצל סגול מנצנץ כמו גם בצל כחול, אתה יכול לראות בבירור את התפרים השחורים העוברים על פני העור המלא על החלק העליון כאשר הוא משקף אור. כמו כן משטח זה הופך את השיטה שלו ל”הזום אוויר “; לשון איכותית ביותר.

תמונה באמצעות solebyjc

תמונה באמצעות solebyjc
למטה, תגלו מדרסת אוויר חמוקה לנוחות שנמצאת ללא תחרות על המגרש, כמו גם לסיום את הכל, ג’אמפמן בללטו את “C8082-AZ1”; טקסט על העקב, ומספק לנעל אסתטיקה עתידנית שכולה פופולרית בימינו.

אם אתה רוצה את Air Jordan 1 ‘Zoom’ באוסף שלך, אתה מיטב שומר על ה -14 במרץ משלים כמו שזה כשנופלים. למרות שזה אולי נראה כמו זמן מה, זה פשוט מספק לך הרבה יותר זמן לחסוך! האם תוסיף את אלה לסיבוב שלך? הבה נבין מה בראש שלך, כמו גם לשמור עליו נעול לחדשות הסניקרס הפופולריות ביותר!

תמונה באמצעות solebyjc

תמונה באמצעות solebyjc

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *