לוי ממשיך באירוע המלאכה היפנית לסתיו/חורף 2021

העומד בפני הקשר שלהם עם המעצב היפני המפורסם ניגו מוקדם יותר בקיץ, לוי חוזרים כמו גם ממשיכים לחגוג את אומנות אומנות הג’ינס עם זה העשוי ביותר שנעשה עדכני זה העשוי ביותר שנעשה עדכני זה העשוי ביותר שנעשה עדכני זה הנוכחי ביותר הנוכחי הנוכחי הזה הנוכחי ביותר הנוכחי הזה הנוכחי הזה הנוכחי הזה הנוכחי הנוכחי הזה הנוכחי הזה הנוכחי הזה הנוכחי הזה עדכני זה עדכני זה עדכני זה. בקפסולה ביפן.

הקולקציה המלאה מיוצרת תוך שימוש בכמה מהחומרים היפניים האיכותיים ביותר המוצעים, כמו גם מעוצבים לג’ינס של 14oz selvedge בטחנת ג’ינס קיהארה. הקולקציה כוללת את “502”, “511”, “512” מעצבים כמו גם משאית, כאשר כל יצירה הסובלת מבנה וינטג ‘מובהק בגלל הייצור.

תמונה באמצעות לוי
אף על פי שהוא בעיקר רגיל במראה, כל יצירה סוחבת נושאים עדינים כמו גם אלגנטיים כמו הטלאי האחורי של לוי ביפן בהתאמה אישית הכוללת מוטיב שמש עולה. במקום אחר, אנו רואים את שלט הינומארו (דגל יפן הלאומי) בחלק הפנימי של צווארון הז’קט כמו גם את אמצע הג’ינס.

על פני הטווח, פרטים במצוקה מציעים כשרון בהשראת בגדי עבודה. צווארון הז’קטים שימש כמו גם מחולק בכפוף לג’ינס בצבע חיל הים העמוק יותר. יחד עם זה, החלק האחורי של לולאות החגורה מגלה ג’ינס חתימה של קיהארה אינדיגו סלוודג ‘. האוסף המלא מוצע כעת באתר האינטרנט של לוי, כמו גם הוא רק צורך לקצין משטרה עבור כל סוג של מעריצי ג’ינס או אספנים חמורים. בחדשות אחרות, Mitchell & Ness X Mastermind יפן עובדים יחד לבחירה של בגדי ספורט וינטג ‘שהשפיעו על סחורות.

תמונה באמצעות לוי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *