מכנסי הצוות והמטען של נייקי פליס הם “עצם הקלה” הם בני לוויני ההסגר המושלמים

בעקבות ההודעה כי כל מגבלה תוסר ב -21 ביוני, אתה עלול להתפתות להשתגע קצת עם החברות. עם זאת, חשוב שכולנו נציב את הכללים כדי למנוע את התלקחותם של הדברים שוב, זו הסיבה שהצוות החדש של נייקי פליס “עצם קלה” ומכנסי מטען נייקי “עצם קלה” עשוי להיות פשוט בן הזוג המושלם לרכוב החוצה שאר ההסגר!

ראשית, צוות הצמר מעוצב מתערובת כותנה ופוליאסטר שנמצאת נוחה ככל שיהיה. בעוד שגופו העיקרי של היצירה צבוע בגוון “עצם בהירה”, שרוולי שמאל וימין טבלו בשמנת לא תואמת ובפלטות אפורות בהתאמה. נייקי סוווש נקי מגיע מפץ מכה באמצע החזה, ואילו צווארון מצולע, אזיקים ושולי עוזרים להחזיק את הצורה במקום.

תמונה דרך הספק היחיד
Int’l Shipping

קנה עכשיו

תמונה דרך הספק היחיד
Int’l Shipping

קנה עכשיו

מכנסי המטען, לעומת זאת, הם החלום של מעריץ תועלתני. עם כיסים במשך ימים, אתה יכול לאחסן כמה שאתה רוצה באלה. התאמה רזה, מותניים אלסטיים ואזיקים בקרסול מצולעים מספקים מראה נקי כדי לעזור להשוויץ על כפות הרגליים, גם אם זה רק זוג כפכפים.

זמין כעת ב- Nike UK, תפוס את הצוות החדש של נייקי פליס “עצם קלה” ומכנסי מטען נייקי “עצם קלה” ברגע זה בזמן שהגודל שלך עדיין כאן! יידע אותנו אם הצלחת להתמודד, ובחדשות קשורות, ז’קט דאנק של נייקי SB משנת 2003 עושה קאמבק!

תמונה דרך הספק היחיד
Int’l Shipping

קנה עכשיו

תמונה דרך הספק היחיד
Int’l Shipping

קנה עכשיו

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *