נייקי דאנק נמוך “הפוך את בית הספר הישן” מציג סטיילינג לא תואם

זה כבר מתועד היטב כי 2021 היא שנת הדאנק, כמו גם איטרציה חדשה לגמרי שכותרתה “נייק דאנק לואו”. “זה עתה נחשף. הזוג שאינו תואם למראה פראי שובר את התבנית כאשר הוא נוגע לעיצוב, הכולל סוווש הפוך שלא נראה לפני כן שלא ישאיר ספק בכמה טוריסטים של נעלי ספורט!

הצמד המלצה על שחרור גבוה של נייקי דאנק משנת 1999 שכותרתו “התקפת העיר”, ומציגה את אותו דפוס חסימת צבע בדיוק. אם אתה כבר אוהב את המראה של הצמד הקרוב הזה, בדוק כדי לגלות את כל הדרישה שלך להבין מתי זה נוגע לשחרור מידע כמו גם כיצד להתעסק.

תמונה באמצעות נייקי

תמונה באמצעות נייקי
מעוצבים מעור עור פרימיום, עליונות הסניקרס עטופות לחלוטין בנייר קופסא נשלף, בדומה לחיל האוויר 1 שנחשף לאחרונה 1 “שמור על טריים”. מתחת, נעלי הספורט מציגות ציפוי מסורתי כמו גם את הלוגו של Swoosh של נייקי על פני הצדדים הרוחביים כמו גם המדיאליים, כאשר הסניקר השמאלי התהפך בגלל אפקט מדהים.

מיתוג אייר נייקי צהוב נמצא בשני הלשונות וגם עקבים למראה פרימיום אחד נוסף, ואילו כל נעלי ספורט יושבת בקלות על גבי מערכת ביניים באורך מלא מלאה בטכנולוגיית אוויר, מה שהופך את אלה לזוג שתוכלו לשמור מופעל במשך ימים בכל פעם ללא סוגים של בעיות נוחות. אם היו לך זוג דאנקים לפני שתבין על מה אנחנו מדברים!

תמונה באמצעות נייקי

תמונה באמצעות נייקי
נייקי דאנק נמוך “Flip the School Old School” רק נחשף, כך שעדיין אנו ממתינים לתאריך שחרור. ברגע שנחשף הרבה יותר, נהיה הראשונים לעדכן אותך, לכן הקפידו לשמור על נעילתו באידיאל ממש כאן בספק היחיד. בינתיים, הקפידו לבדוק את 15 הזוגות הזולים הללו המוצעים לקצין המשטרה אידיאלי עכשיו ב- Leced!

תמונה באמצעות נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *