התבוננות ראשונה על חיל האוויר של דרייק אקס נייקי 1

של דרייק היה עסוק מתמיד השנה עם אוסף הבגדים “נוקטה” שלו, ועכשיו נראה שהוא גם עובד על חיל האוויר 1 של OVO X Nike. אם אתה יכול לזכור נכון, השמועות על שחרור זה החלו כל הדרך חזרה בקיץ 2020 ואנחנו סוף סוף מציצים הצצה בזכות חברו של דריזי, מארק רובינסון!

תחילה הקניט על ידי האל 6 עצמו בשנה שעברה, אוקטובר לא מוגדר על עצמו את הצבע הקלאסי “משולש לבן” משנות ה -80 עם כמה ציוצים עדינים מאוד פה ושם. הנעל מעוצבת מעור לבן פריך, ובאופן ממש בסיסי כמו שהם באים. סוווש יורה על פני הפאנלים הצדדיים הרוחביים והמדיאליים בלבן, וזה מעט שונה מהזוג שהשמפניה פאפי התנדנד בעבר. זה יכול להיות מדגם מוקדם או סתם לחברים ומהדורה משפחתית.

כמובן ששינוי העיצוב הגדול ביותר הזה שאנו יכולים לראות עד כה הוא תג העקב בהתאמה אישית. כאשר נייקי מיתוג בחלק העליון והלוגו של OVO בתחתית, זה מציין את שיתוף הפעולה הקרוב.

כמעט שום דבר אחר לא ידוע על חיל האוויר 1 של אוקטובר של אוקטובר X ​​Nike 1 Low ברגע זה בזמן, אבל השמועה היא שהם ייפלו מתישהו באביב. תן לנו לדעת מה אתה חושב על הקולב הנקי הפריך הזה, ובחדשות קשורות, דרייק גמיש לאחרונה את Nocta X Nike Hot Step Air Terra!

תמונה באמצעות ChampagnePapi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *