דרייק רוכזת ברגל תסתכל על Nocta X נייקי חם צעד טרי טרה “נחשים”

זה לא סוד עד עכשיו כי דרייק הוא מתכנן לשחרר סניקר חתימה עם נייקי, כמו בחזרה בינואר כוכב הבחין נדנדה מעולם לא ראיתי זוג של צעד חם טרה של טרה. צללית חדשה לגמרי חוזרת שוב, אם כי הפעם בסביבה אנחנו רואים אותם בקולורויי נחשים פראי!

הרבה לפני כן, דרייק דלף את הצמד עצמו דרך Instagram, בהחלט גרם לערבב בין אלה במעגלי הסניקר. צללית שואבת בבירור השראה מ וינטאג נייקי עיצובים על פני משפחת אוויר מקס ואנחנו בהחלט לחפור את הדרך שהם מסתכלים.

תמונה דרך Draakenocta x נייקי חם צעד אוויר טרה “נחש”

משלוח Int’l.

ראה עוד

Uppers הם לגמרי decked החוצה במראה snakeskin, מזכיר את העליון X נייקי אייר מקס 98 מאחור בשנת 2016. מיני רקמה Swoosh לוגו ממוקם ימינה מתחת למערכת LOW-KEY LACING, ואילו זה ממוקם בנוחות על גבי של צעיר לבן. מסטיק Outsole משלים את המראה, משלים את Uppers בצורה מושלמת.

אם אתה כמו להוט כמו שאנחנו על הקרובה nocta x נייקי חם צעד אוויר טרה “snakeskin” אז תצטרך להחזיק חזק קצת יותר עדיין, כפי שאין לנו עוד פרטים שחרור על הצמד. הקפד לשמור על זה נעול כאן כאן בספק הבלעדית עבור כל החדשות האחרונות ועדכונים לגבי הטיפה בזמן שאתה כאן לבדוק את undefeated x מקלארן x nike dunk נמוך זה פשוט כבר unveiled!

תמונה דרך Draakenocta x נייקי חם צעד אוויר טרה “נחש”

משלוח Int’l.

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *