את הטוב ביותר נראה עדיין באוויר ירדן 4 “Taupe ערפל”

אם לא קיבלת הזדמנות לשוטט Travis סקוט X אייר ירדן 4 “קקטוס ג ‘ק” בחזרה בשנת 2018, אז מותג ירדן יש את הגב שלך עם האוויר ירדן 4 “ערפל טאופה”. קרוב לוודאי שהדבר הכי טוב הבא שם, הוא נושא דמיון בולט לגרסה האולטרה בלעדית, שרק מעגל להבה של לה להבה היה לגשת אליו. כמו מה שאתה רואה? אז בואו ניקח מבט מקרוב הרבה יותר.

נעשה בחלל חלקות חלקות בכל רחבי, “ערפל טאופ” הוא טבול בצבע חום בהיר והוא מודגש עם אלמנטים שחורים חשאיים לאורך כל הדרך. Eyelets גומי לעשות את דרכם על פני צדדים צדדיים, בעוד פאנל רשת קלאסי להציע את האוויר המפורסם ירדן 4 אסתטיקה שכולנו יודעים ואהבה.

תמונה באמצעות REPGOD888

תמונה באמצעות REPGOD888
פופ של “אינפרא אדום 23” ניתן למצוא סביב בטנה פנימית הלשון Jumpman, ומטה למטה, אתה תהיה מוצג עם פריך נקי לבן נייקי אייר midsole זה נוח כמו שזה מקבל. כל זה מעוגל עם תג גדול יותר סביב העקב, השלמת העיצוב האגדי.

Penciled ב 28 ינואר שחרור, כדאי לציין כי זה יכול להיות מועבר כל כך כדי לוודא שאתה שומר את זה נעול על הספק היחיד עבור הרבה יותר חדשות על אייר אייר ג’ורדן 4 “Taupe ערפל” כפי שהוא מפתח! תן לנו לדעת מה אתה חושב על זה AJ4 הקרובה, ובעוד אתה כאן, אתה יכול גם לקום קרוב עם האוויר ירדן 4 “כוכב ים”!

תמונה באמצעות REPGOD888

תמונה באמצעות REPGOD888

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *