חתולים חמודים עם קפאין מופיעים על חיל האוויר של נייקי 1 “קפה”

אם אתה חתול קצת עייף מנעלי ספורט לאחרונה, אז חיל האוויר 1 “הקפה” של נייקי הגיע לתת לך מעט איסוף ו על פי המחקר האחרון, למעלה מיליארד אנשים ברחבי העולם שותים קפה כל יום, ואם זה כולל אותך אז AF1 זה בהחלט צריך להיות השוטר הבא שלך.

חלק מקו הפרויקטים המיוחדים של המותג Beaverton, “הקפה” הוא פרימיום ככל שהוא מקבל. עם בסיס בז ‘ברשת נושמת, זמש חלקה וחמאה מחייב את מערכת השרוך, תיבת העקב והעקב להתאמה וגימור מפוארים במיוחד. בראון בהשראת שעועית קפה מוצא את דרכו ללשון של חיל האוויר 1 ולסוווש עור, וגם תמצאו פירוט משלים סביב הגב, וקרא “קלוי על ידי נייקי. אינק.”

תמונה דרך נייקי

תמונה דרך נייקי
דוברה דהוברה עם מסטיק גומי נייקי אייר תכונות אמצע אמצע, וכמובן, אתה לא יכול לדבר על “הקפה” מבלי להזכיר את קריקטורה החתולה החמודה שיושבת בעתון בכוס קפה – מחווה לאמנות לאטה קצף שאתה ‘ D מצא בבתי קפה עצמאיים רבים סביב טוקיו והונג קונג.

קפה “קפה” של נייקי חיל האוויר 1 “קפה” של נייקי כבר צפוי להשיק באירופה בקרוב מאוד, אז וודא שתשמור עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת ההזדמנות הטובה ביותר שלך להתמודד! יידע אותנו אם תוסיף את אלה לסיבוב שלך, ובחדשות קשורות, Ultra Limited Stüssy X Nike Air Marese 1 “צבוע יד” נופל השבוע!

תמונה דרך נייקי

תמונה דרך נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *