תמונות רשמיות של תמונת הדליפה של Yeezy 700 ‘Teal Blue’

באמצעות KickWhoshow
למרות שאנחנו לא יודעים הרבה על זה, ה- Yeezy 700 ‘Teal Blue’ הוא אחד הנעלי הסניקרס המערבות ביותר של קניה ווסט של 2019. תערובת בין ‘האינרציה’ ל’הגל של הגל ‘, אדידס הדליפה בטעות תמונות רשמיות של הסניקרס הצפוי לחמות אתמול, ויש כמה שינויים עיצוביים גדולים שבהחלט כדאי לדבר עליהם.

בעוד לוח הצבעים הכללי נשמר, כמה גוונים הועברו לעיצוב מאוזן יותר. הכחולים העמוקים יותר בקופסת הבוהן, הכוללת את הבנייה האולטרה פרימיום, עור ובניית רשת שכולנו התאהבנו, ואילו החלק האפור סביב הרובע נצבע בטון קליל יותר ו כדי להוסיף לכך, הרשת החוצה-לבנה שמשתלטת על הנעל כולה הוחשכה במידה ניכרת, מה שהופך אותה למתאימה יותר לחודשי הסתיו.

תמונה דרך אדידס
שינוי עיצובי נוסף שבהחלט ראוי להזכיר הוא Outsole. לפני שהוא נצבע בגוון הגומי של החניכיים הקלאסי, אך כעת הוא מקבל צליל שמנת השומר דמיון בולט למהדורות קודמות של Yeezy 700. השרוכים הכתומים הבולטים הוחלפו גם בזוג חום כהה, ובעוד שזה עשוי להיות שנוי במחלוקת עבור חלקם, עלינו להודות שאנחנו אוהבים את המראה החדש.

ירידה מתישהו באוקטובר, Yeezy 700 ‘Teal Blue’ יסמן את ה- 700 האחד -עשר שיירד בשנת 2019 בלבד. צפוי להיות די מוגבל, וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת מידע נוסף על שחרור ככל שהוא מתפתח! מה אתה חושב על העיצוב המחודש? תן לנו לדעת מה בראש שלך!

תמונה באמצעות kickwhoshow

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *