מועדון Bape X Reebok C מציג את לוגו הכוכבים הנודע

ריבוק עשה קאמבק יוצא מן הכלל לאורך 2020, והשיק שיתופי פעולה שונים בחום גבוה שתפסו את עיניהם של מספר סניקרס ברחבי העולם. השם הגדול האחרון שקיבלו כוחות עם המותג הוא קוף רחצה (או BAPE), התווית הנחשקת מאוד של ניגו.

הצמד התחבר כדי להציע תשלום שיתופי על צללית המועדון C שמציגה את לוגו הכוכבים החתימה של Bape, כמעט זהה לזה שנראה על נעלי הספורט של Bapesta AF1-ESque! יש לנו מראה מוקדם ברגל באדיבות מקור נעלי ספורט אמין @yankeekicks, אז המשך לקרוא כדי לגלות עוד!

תמונה דרך Yankeekicks

תמונה דרך Yankeekicks
הזוג מעוצב מעור גמיש למראה בסגנון וינטג ‘ומטופח במסלול צבע לבן נקי לתחושה מפוסטת. זה מנוגד במהרה על ידי סמלי הלוגו הצבעוניים הצבעוניים המונחים על פני הצדדים הרוחביים וגם המדיאליים. כל לוגו הוא צבע שונה, עם כחול, אדום, ירוק וסגול, כולם מופיעים.

זה ממוקם עם לוגו הראש הנודע של BAPE הממוקם על הלשון למגע ממותג כפול המזכיר באופן מיידי. סולית גומי בסגנון רטרו מסתירה הרבה ריפוד כדי לוודא שמדובר במכות יומיומיות סולידיות, בעוד לוגו הספורט של ריבוק ממוקם בנוחות בצד הרוחבי של שולית הביניים.

תמונה דרך Yankeekicks

תמונה דרך Yankeekicks
אם כבר יש לך את העיניים במועדון ה- Bape X Reebok הקרוב הקרוב, תצטרך לשבת עוד קצת עוד קצת. לא הוכרז על תאריך שחרור רשמי עבור הצמד, אך אנו מצפים לראות אותם בתחילת 2021. הישאר נעול בצורה הטובה ביותר כאן בספק היחיד עבור כל החדשות והעדכונים האחרונים הנוגעים לצמד זה וכל כך רבים נוספים! בזמן שאתה כאן הקפד לבדוק את Stussy X Nike AF1 שמשחרר מחר!

תמונה דרך Yankeekicks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *