הנה כאשר כל דרקון Sphere Z X Adidas Originals Sneakers משחררים

ההייפ עבור הדרקון Sphere Z X Adidas Originals Partnership הוא חסר תקדים באמת. כאשר רק שמועה שעלתה על כל השיטה בחודש דצמבר, האנימה היפנית בהשראת איסוף השראה לבסוף כאן, כמו גם עם ה- ZX 500 RM ‘Goku’ כמו גם היונג -1 ‘פריזה’ משחררת בסוף השבוע, אנחנו כעת הבינו מתי שאר נעלי הספורט של DBZ ייפלו.

הקולקציה תעשה מחדש שלישיית קרבות מהסדרה המפורסמת, ויכלול שבע צלליות, כאשר כל נעלי ספורט מייצגות כל אחד מהגיבורים כמו גם נבלים שנלחמו בקרבות. השניים הבאים שיורידו יהיו חלק מ’סאגת התא ‘, כמו גם יכללו את’ גוהאן ‘הפוטש כמו גם’ התא ‘, כמו גם יופיעו ב- 27 באוקטובר.

לאחר מכן, ראשי נעלי הספורט חייבים לצפות לשחרורו של ‘Vegeta’ האולטרה טק, כמו גם את הקמנדה ‘מג’ין בואו’, שתצא לקראת סוף נובמבר, כאשר תמיכה ב- EQT אמצע ‘שנרון’ תוחרם לקראת השנה החדשה. על פי השמועות, גם תמיכה מוגבלת מאוד של EQT אמצע ‘Super Shenron’ תיפול, עם זאת, טרם הוכרז תאריך.

הבה נבין איזה דרקון ספרה Z X Adidas Originals Design תתפוגג בקטע התגובות למטה! בחדשות קשורות, הנה המבט הראשון שלך על ה- Dragon Sphere Z X Adidas Originals Eqt תמיכה adv Mid ‘Super Shenron’!

אם אתה מאמין לחטוף כמה חום אדידס חדש לגמרי, הקפד לבדוק את הזרם בסוף. הַלבָּשָׁה!

תמונות באמצעות פיתיון

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *