קרייג ידידותי לסביבה מעבד מחדש לחלוטין את נעלי הספורט של אדידס קמנדה

אדידס קמנדה הוא, ידיים למטה, אחד הנעלי הספורט הנמוכות ביותר בהיסטוריה. לראשונה נחשף לראשונה בדצמבר 2017, זה היה חלק ממון שותפויות חמות גבוהות מאז, כולל C.P. חברה, דרקון ספרה Z, כמו גם שכונה. כעת, לקראת הקולב הבא שלה, קרייג ידידותי לסביבה סיפקה לקמנדה את עבודתה המחודשת הגדולה ביותר עד כה, כמו גם אנחנו מעבר להיפודים!

הראשון שנחשף בשני טעמים ייחודיים, הראשון מוצע במגוון של אפשרויות צבעוניות מיוחדות כמו גם בתכונות מה שנראה כבסיס ניאופרן עם שכבות שכבות שקופות מבריק, ומספק לנעל מראה עתידני.

הצמד השני, לעומת זאת, הוא היציאה הגדולה ביותר מהאסתטיקה הקמנדה המסורתית בהתחשב בעובדה כי הקולאב של NBHD שהוזכר בעבר. אחת התכונות המיוחדות ביותר של נעלי הספורט הזה היא שולית הביניים המצולעת מאוד. עבור גרסה זו, המעצב הבריטי האריך את כל השיטה העליונה, והעניק לו מראה כמעט דמוי נחש. אמנם זה לא לכולם, אבל זה בהחלט הולך לסובב ראשים לכל מקום שאתה הולך.

אוסף אדידס קמנדה, ידידותי לסביבה, אדידס קמנדה, אמור לרדת מתישהו בקיץ האביב 2020, אז יש לנו בערך שנה להמתנה. עם זאת, הם עשויים לרדת קצת יותר מוקדם מהמתוכנן, אז הקפידו לשמור על נעול אצל הספק היחיד לקבלת חדשות רבות יותר ככל שהוא מתפתח! איזה זוג היית מתמודד? הבה נבין את המחשבות שלך, ובזמן שאתה כאן, התבונן בטווח הסניקרס המלא של אדידס!

תמונות דרך Aardrijkskunde

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *